Loading...
خدمات پس از فروش ۱۳۹۸/۵/۱ ۲۲:۱۹:۲۸

واحد خدمات پس از فروش 

شرکت مهندسی روئین نور آریا با توجه به كمك به مشتريان در جهت آماده به كاري مطلوب و بهره برداري و استفاده هرچه بيشتر از دستگاه از طريق آموزش اپراتورها،‌ سرويس كاران و تعميركاران و ارائه سريع و به موقع قطعات يدكي ، اقدام به تشکیل واحد خدمات پس از فروش با بکارگیری نفرات فنی و متخصص نموده است. پس از آنكه دستگاه فروش و تحويل مشتري مي شود، واحد خدمات پس از فروش وظيفه ارائه خدمات فني و تعميراتي به كليه ماشين آلات را در حوزه گارانتي و بعد وارانتي در سراسر كشور را به نحوه مطلوب و با كيفيت مناسب به طوريكه رضايت مشتري حاصل شود را عهده دار است.

مسئوليت‌ها و وظايف واحد خدمات پس از فروش شرکت

  •  ارائه سرویس به مشتری در دوره گارانتی و خارج از مدت زمان گارانتی
  •  ارائه سرویس و پشتیبانی پیش از فروش به نمایندگان فروش
  •   ارائه سرویس , نظارت و پشتیبانی نمایندگان خدمات
  •  ارتباط با مشتری و پیگیری شکایات ابراز شده از جانب مشتری
  •  دریافت و تحویل اقلام موجود در انبار واحد خدمات پس از فروش
  •  تهیه گزارش عملکرد واحد
  •  تهیه و تدوین صورت گردش مالی واحد خدمات.
  • نظارت بر گردش مکانیزه امور و سعی در نرم افزاری نمودن بیشتر فرایندها و تطبیق آنها با اصول گواهینامه های معتبر و تلاش برای اخذ آنها.